




LA INDÚSTRIA A RÚSSIA: oportunitats pel sector de la subcontractació industrial
30.08.2011
“LA INDÚSTRIA A RÚSSIA”: oportunitats pel sector de la subcontractació industrial
Objectiu
Presentar les oportunitats que les empreses catalanes tenen en el mercat rus en els sectors de la maquinària, les tecnologies mèdiques, la construcció, agroalimentari, ’automòbil, el naval, l’aeronàutica, enginyeries i l’electrònica.
Volem dedicar la sessió a analitzar diferents alternatives per fer negocis en aquest mercat a través de diferents experiències empresarials.
Programa
10.00 h Benvinguda
10.15 h Sectors amb major oportunitats a Rússia”
Sr. Josep Mª Gomes
Responsable de Subcontractació Industrial del Servei de Suport Internacional de la Cambra de Comerç de Barcelona
10.45 h Com negociar amb la indústria a Rússia
Sra. Tatiana Ledeneva
Export Manager de RUSCOMMERZ www.ruscomerz.com
11.00 h La importància de les certificacions a Rússia.
Sra. Eugenia Smetanina
Especialista en certificacions a Rússia per l’empresa SGS
11.15 h Torn obert de paraula
11.30 h Cloenda
Als assistents se’ls lliurarà un exemplar gratuït de l’estudi elaborat per la Cambra de Comerç de Barcelona. que conté informació sobre el tipus d’empreses existents, nínxols, nivells de preus en determinades activitats, àrees per invertir, cost treballador, formes més òptimes de col·laboració, costos logístics, certificacions, barreres d’entrada, nivells salarials, fiscalitat, formes més segures de pagament i altra informació pràctica com llistats d’empreses dels sectors nomenats.
Data i hora Dimarts 27 de Setembre – 10:00 hores
Lloc Delegació al Baix Llobregat. Ctra. Laureà Miró, 350. Sant Feliu de Llobregat.
Inscripció Gratuïta prèvia confirmació al 93 666 48 09 o santfeliu@cambrabcn.org
08820 El Prat de Llobregat 655 240 408 - gerencia@acip.info
